HTML

Ezt most lefested Izsák!

Gondolatok, változások, érzések, csipetnyi humor és erotika egy diszlexiás klaviatúrájáéból.

Friss topikok

  • Indygoo: Öreg, szerintem furcsa ilyesmit kérdezni, de tehetségem szerint válaszolok. Azért nem értem, hogy... (2012.02.01. 13:05) interaktív

asszociáció

2012.01.15. 16:44 kotta

  hová lett a gyermeteg lét árnyékába fekvő végtelen lény nyugalom hiányába menekülő űzött csoda szarvasa vagyok minden síró és vigadó cseppjének a tenger legmélyebb pontján. végtelenbe futó vén lelkem már nem vár hat tovább elég volt a hiba lista bővítő bujaságának nincs szükség se rád se rám kifejlett szeretete  a falevél hullásának az kell hogy tovább láss egy arasznyit és nem több az előre mint egy picit hátra bocsásson meg a világ nem én vagyok az ki kivág sok mindent hanem ültetne csak most nincs se földje sem az ötlet csírája maiért én nem vagyok olyan ő meg kevesebb volt mint amolyan félszeg érzete a ködnek. ölelj meg majd távoz tovább nem ülhetsz lábhoz te szelíd vad most szalad.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://regionista.blog.hu/api/trackback/id/tr203549316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása