HTML

Ezt most lefested Izsák!

Gondolatok, változások, érzések, csipetnyi humor és erotika egy diszlexiás klaviatúrájáéból.

Friss topikok

  • Indygoo: Öreg, szerintem furcsa ilyesmit kérdezni, de tehetségem szerint válaszolok. Azért nem értem, hogy... (2012.02.01. 13:05) interaktív

nem tom

2011.10.30. 16:46 kotta

Ha az ember megpróbál kicsit eltekinteni tehetetlen dühétől, közönyétől, undorától és gyomráig hatoló fájdalmától, akkor egy pillanatra eljuthat a megbocsátás oly szentélyébe, melyet csak egy ima eréig élvez. Na ma egy ámen erejéig beléptem eme nyugalommal övezett, békés, lelki hálószobába, a hol meg pihentem és elgondolkoztam egy pillanatra a szituáció miértjén. Arra jutottam, hogy könnyelműen beleringattam magam öntelt gondolataimba, hogy én vagyok a legjobb és ez így van jól. Előző kapcsolatom ama szélsőségemet jellemezte, melyben az önbecsülés teljes megtagadása és vélemény nyilvánítás megszüntetése tükrözött. Nos ezzel szemben nagy önbecsülésem arra sarkalt, hogy a másik véglet egyszerű kikötőjében vessem meg lelki horgonyom: a teljes tagadás és a vita minden áron való elkerülése, mely a megértés és kommunikáció teljes hiányához vezetett. A nagy önvédelem közepette szúrtam magam ágyékon. Nem gondolom, hogy másképp kellett volna történnie, de ebből is tanulok. keserédes ez a mosoly de majd jobb lesz vagy még rosszabb de állok elébe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://regionista.blog.hu/api/trackback/id/tr843340532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása