HTML

Ezt most lefested Izsák!

Gondolatok, változások, érzések, csipetnyi humor és erotika egy diszlexiás klaviatúrájáéból.

Friss topikok

  • Indygoo: Öreg, szerintem furcsa ilyesmit kérdezni, de tehetségem szerint válaszolok. Azért nem értem, hogy... (2012.02.01. 13:05) interaktív

A nő időtlen, a férfi meg idétlen.

2011.12.02. 18:16 kotta

 No ma van a 15. napja, hogy semmiféle tudatmódosító illetve bódító szert nem használok. Érdekes kicsit józanul szembesülni a világgal és nem rossz, teszem hozzá. Csak a feszültség, az egy kicsit problémás. Szembesülnöm kellet vele, hogy vannak alkohol problémáim és, hogy nem is vagyok gátlástalan (az utóbbi kicsit megdöbbentett). Az előző próbálkozásom a boldog lét társával kudarcba fulladt és az az igazság, hogy most már nem is bánom. Küzdök a gondolat ellen de el kell ismerjem jól érzem magam egyedül, de azért néha hiányzik, hogy valakinek uralkodva alávessem magamat. A minap kinézetem egy hölgyet magamnak egy söntés pult mellett, gyönyörű nagy orra volt (amit nevezhetünk perverziónak vagy ideálnak vagy aminek akarjuk de én szeretem) levelezésünk csúcspontja az volt mikor kiderült hogy az újabb kiválasztott 30 éves. Ekkor még volt pár erőtlen próbálkozásom arra nézve, hogy legalább egyszer dugassak egy milf típusú nősténnyel de hamar elbukott kamikázé hadjáratom. De sebaj sokkal közelebb vagyok ehez a tetthez, mint eddig bármikor. Volt sok beszélgetésem, hogy mitől lesz a férfi, férfi? A nő, nő és hogy egyáltalában mi is történik itt, a párkapcsolat kontra egó harcmezején? Nem mondom, hogy megválaszoltam de fel állítottam magamban 3 fő pólust ami harcol egymással: 1, egó (nem véletlenül az első helyen) 2, szexualitás 3, a materiális vágyak. Ezek harca zajlódott eddigi párkapcsolataimban és valószínűleg fog is. Egy fajta előrelépésnek könyvelem el, hogy nyugodtabb vagyok mint eddig bár mely szakításom után és hamarabb lépek túl bizonyos szinteken, de azért még mindig ott van a kérdés miért, hogy és minek is volt ez az egész csak már nem gondolkozom annyit rajta. Szóval pár választásom nem tökéletes, hagy némi kívánni valót maga után de még mindig jobb mintha mondjuk emlős állatok, félholtra való fojtogatása nyújtana utolérhetetlen örömöket. Mindeközben fel fel sejlik régi kapcsolatom árnyképe is. Ott is ideje lenne megbocsátani de azt hiszem ehez még kell egy kis idő, talán még mindig túl nagy falat lenne de legalább tervbe van véve. Na egyenlőre ennyit, még gondolkozom, még fejlődök, még bizonyítok, még vagyok és remélem leszek is mert ha rossz, ha nem akkor is élni még mindig imádok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://regionista.blog.hu/api/trackback/id/tr413432237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása