HTML

Ezt most lefested Izsák!

Gondolatok, változások, érzések, csipetnyi humor és erotika egy diszlexiás klaviatúrájáéból.

Friss topikok

  • Indygoo: Öreg, szerintem furcsa ilyesmit kérdezni, de tehetségem szerint válaszolok. Azért nem értem, hogy... (2012.02.01. 13:05) interaktív

re-and

2011.10.17. 04:27 kotta

 Talán úgy a legegyszerűbb megfogalmaznom: az élet ösvényein cipeltem hátizsákom, szerettem vinni de nyomta a vállam, kellemetlen. Ma egy szakasz értem, letettem és megnyugtat, hogy ma már nem kell plusz sújt vinnem. Szóval vége egy újabb remekbe szabott, gyönyörű párkapcsolatnak. Érdekes ez egy jó kapcsolat volt de valamiért mégsem, hiszen 5 és fél hónap true love után, egy erős váltással sikerült összerombolni mindent. Az erős váltás kivételesen nem az én elmém megborulása, hanem a lyukasabbik fél hormonháztartásának teljes felborulásából fakadt. Talán kicsit erős és becsmérlően hangzik ítéletem a helyzet felett, de érthetetlen számomra az a tudat, hogy belenézek egy nő szemébe és utálatot látok, hogy arra gondol húzzon már innen ez a pöcs, de amikor a búcsú szex jelenete lezajlik, mocskos dolgokat súgva fülembe emeli piedesztára dominanciámat. Majd az eget rengető kitörés után, megkérdezi mi legyen velünk ( elbizonytalanodik, egy hónap huzavona, egy hónap után kérdéseimre válasza: nem tudom, a végjátékban áttolják rám a döntés súlyát). Kísértetiesen hasonlít egy 2 és fél éves kapcsolatra. Úgy látszik nem tanultam eleget, Úgy látszik rossz a választás, Úgy látszik ennyi volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://regionista.blog.hu/api/trackback/id/tr833308451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása