HTML

Ezt most lefested Izsák!

Gondolatok, változások, érzések, csipetnyi humor és erotika egy diszlexiás klaviatúrájáéból.

Friss topikok

  • Indygoo: Öreg, szerintem furcsa ilyesmit kérdezni, de tehetségem szerint válaszolok. Azért nem értem, hogy... (2012.02.01. 13:05) interaktív

nyugalom

2011.11.21. 19:56 kotta

 A tegnapi gondolat menet, pillanatnyi gazság nagyon meg tetszett. Elképzeltem magam egy nyugodt, mindenre nyitott, gátlások, komplexusok nélküli embernek. Egészen megnyerőnek mutattam magam számára is. A gondolataim azt sugalták, ez egy jó út és talán ez add valós önbizalmat ami tényleg, egy szinte lerombolhatatlan alapköve egómnak, amire jöhet ezernyi badarság de az alapkő marad. Gyorsan átgondoltam mit is tehetnék az ügy érdekében. Zsenialitásig fejlesztett szenvedéseim útján, pár alap dologra rádöbbentem szám szerint 3: 1, test 2,lélek 3,elme. Eme három alkot valamiféle egységet és eme három fogalom erősítése, táplálása és pallérozása ad tán valami egyensúlyt. Ez az új tézis, ez a vonal amin indulok újabb ösvényemen a felnőtté válás felé mert mint rá jöttem ez a cél, gyermeteg gőgöm, lázadásom, harcom a világgal szemben csillapítása és effajta energiák átalakítása valamiféle cél eléréséhez.

Ettől független gondolat: ma a blog egy fordulóponthoz ért, ennek a fordulatnak a megbocsátás és az elfogadás a célja. Valaki hozzá férést kap (olvasás szintjén) aki befolyásolhatja gondolataim őszinteségét, csupán az érzelmeim alapján. Remélem megbírkózom ezzel is és további lendületes munkával vetem magam őszinte kreált kínjaim közé és teszem ezt közzé.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://regionista.blog.hu/api/trackback/id/tr743401850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása